Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego Citrix zmienia warunki świadczenia usług?

Citrix automatyzuje swoje procedury i upraszcza warunki świadczenia usług, aby ujednolicić je dla wszystkich klientów, produktów, usług i lokalizacji. W przypadku niektórych naszych klientów nadal obowiązują starsze wersje warunków świadczenia usług, co utrudnia szybkie udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące umów i sprawne zapewnianie wsparcia. Dzięki tym zmianom Citrix standaryzuje warunki świadczenia usług wszystkich produktów i kanałów sprzedaży. Wkrótce będą one obowiązywać wszystkich naszych klientów, bez względu na to, jaki produkt zakupili, kiedy i gdzie.

Które warunki zostały zmienione?

Największą zmiana polega na ujednoliceniu przez Citrix warunków świadczenia usług dla wszystkich klientów. Obecnie istnieje wiele różnych wzorów umów z klientami, co powoduje, że nie ma możliwości wyróżnienia konkretnych zmian. Poniżej znajduje się podsumowanie zmian w stosunku do ubiegłorocznych warunków świadczenia usług. Przed zaakceptowaniem zachęcamy do zapoznania się z ich pełną treścią.

  • Dodano opisy usług SaaS.
  • Zaktualizowano tekst, aby odzwierciedlić konsolidację jednostek firmy Citrix.
  • Zaktualizowano postanowienia powiadamiania o zmianach cen i warunków.
  • Dodano artykuły dotyczące użytkowania funkcji beta w produktach.

Gdzie można znaleźć warunki świadczenia usług?

Aktualne warunki świadczenia usług są dostępne na stronie usług internetowych, a także na stronie usług przypisanych do konta.

Czy mam upoważnienie do akceptowania postanowień nowych warunków świadczenia usług?

„Klikając pole powodujące akceptację” warunków świadczenia usług, oświadczasz, że masz upoważnienie do ich akceptowania w swoim imieniu i/lub imieniu firmy. Jeśli uważasz, że nie masz takiego upoważnienia, nie klikaj tego pola. Zamiast tego przekaż warunki świadczenia usług odpowiedniej osobie/podmiotowi do przejrzenia i zaakceptowania.