Zmieniaj doświadczenia pracowników za pomocą rozwiązania inteligentnego środowiska pracy

Porządkuj, kieruj i automatyzuj pracę w celu poprawy produktywności

Pracownicy mogą stracić mnóstwo czasu i cierpliwości, jeżeli ich pracę spowalnia konieczność przeszukiwania wielu systemów pod kątem zadań i informacji. Kadra potrzebuje dziś inteligentnego wirtualnego środowiska pracy, aby uporządkować chaos i zapewnić pracownikom jeden interfejs do obsługi wszystkich systemów. Inteligentne środowisko pracy umożliwia wykrywanie ważnych zmian i rozdzielenie złożonych procesów na przepływy pracy z jednym celem. Ważne informacje i zadania można przesunąć do dowolnej lokalizacji. Dzięki rozwiązaniu inteligentnego środowiska pracy pracownicy mają doskonałe możliwości, a cenne dane firmowe są zawsze pod kontrolą działu IT.

Wprowadzenie i prezentacja Citrix Workspace Intelligence

Pobierz zestaw mobilności Citrix

Nie pozwól, aby potrzeby mobilnego przedsiębiorstwa skomplikowały zarządzanie IT.

Dowiedz się więcej

Rozwiązanie Citrix Workspace zapewnia użytkownikom jeden punkt dostępu – zawsze ten sam interfejs niezależnie od rodzaju urządzenia. Użytkownicy mogą uzyskiwać dostęp do wszystkich zasobów swoich środowisk pracy: od natywnych aplikacji SaaS po aplikacje internetowe, mobilne i wirtualne, a także od desktopów po rozproszone magazyny plików. Ujednolicony sklep z aplikacjami umożliwia automatyczną obsługę wszystkich rodzajów aplikacji na dowolnych urządzeniach.

Technologia Citrix ułatwia też zachowanie kontroli nad środowiskiem na inne sposoby. Bezpieczna i zintegrowana kontrola tożsamości i dostępu umożliwia uwierzytelnianie użytkowników i dostarczanie wygodnego jednokrotnego logowania, a działom IT zapewnia informacje o uruchamianych aplikacjach. Technologia networkingu Citrix zapewnia użytkownikom niezbędną wydajność aplikacji, bez względu na ich lokalizację fizyczną lub miejsca, w których obsługiwane są ich aplikacje.

Citrix Workspace jest wyposażone w mikroaplikacje ułatwiające użytkownikom lepsze wykonywanie pracy i szybsze osiąganie wyników. Pozwalają one na łączenie informacji i zadań z różnych systemów i automatyzację przepływów pracy. Eliminują niepotrzebne logowania, kliknięcia i przeciągnięcia dzięki czemu pracownicy mogą szybciej wykonać powtarzające się zadania. Spersonalizowane i priorytetowe powiadomienia oraz proaktywne inteligentne źródła danych biznesowych dostarczają ważnych informacji pozwalających na podjęcie działań.

Konstruktor strony mikroaplikacji umożliwia tworzenie niestandardowych przepływów pracy w ciągu kilku minut. Dostarczając pracownikom osobiste listy zadań do wykonania i zadania wykonywane jednym kliknięciem, można pomóc im uprościć wykonywanie pracy. Można też zastosować gotowe rozwiązania, ponieważ Citrix Workspace oferuje mikroaplikacje opracowane we współpracy ze znanymi dostawcami SaaS.

Citrix Workspace umożliwia zarządzanie rozproszonymi silosami IT z poziomu jednej ujednoliconej konsoli. Ten widok jednookienkowy pozwala na zarządzanie usługami środowiska pracy, ograniczenie nadmiarowej pracy i uproszczenie działań IT. Możliwa jest też proaktywna ocena zagrożeń wewnętrznych. Rozwiązanie Citrix Workspace z Citrix Analytics zapewnia analitykę zachowań użytkowników. Pozwala na ocenę poziomów zagrożeń użytkowników i przydzielanie im punktów, co ułatwia identyfikację zagrożeń i ich eliminowanie. Połączenie analityki wydajności i analizy przyczyn problemów pomaga optymalizować zasoby, tak aby dostarczać użytkownikom doskonałe możliwości.  

Produkt Citrix

Citrix Workspace

  • Zapewnia pracownikom jeden interfejs do obsługi wszystkich systemów.
  • Umożliwia podział złożonych aplikacji SaaS na uproszczone przepływy pracy z jednym celem.
  • Pozwala automatyzować pracę przez przekazywanie ważnych informacji i zadań na dowolne urządzenie, Intranet lub komunikator.

Zobacz rozwiązanie Citrix Workspace w akcji

Weź udział w prezentacji na żywo.